Tillbaks....

2010-11-27 13:55:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Förlåt för min frånvaro här. Jag har varit ganska trött de senaste dagarna och har haft mycket huvudvärk så har tagit lite semester från datorn.

Nu är det underbart med helg!! Jag slutade jobbet tidigt igår och hann både träna på gymmet, fika och adventspynta på eftermiddan innan fredagsmyset. Idag snöar det för fullt ute och jag har varit och köpt pulka och en snöspade till Max som vi ska inviga nu på eftermiddan. Väntar bara på att Max ska vakna.

Ikväll ska Max vara hos sin farmor och farfar och Marcus och jag ska hem till M och H på trerätters. Verkligen lyxigt =).

Hoppas ni haft bra dagar! Jag ligger efter på läsabloggarfronten så har ingen koll alls känns det som.

Kram på er!


(det spännande jag skrev att jag skulle göra i onsdagskväll var att jag var på gymmet med en instruktör som gjort ett träningsprogram åt mig. Var riktigt roligt! Ska försöka träna 2-3 ggr i veckan nu)




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Undrade just vart du höll hus :) Hoppas ni får en härlig kväll!

2010-11-27  /  15:02:30  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback