SÅLD

2010-11-04 13:44:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag gick förbi banken/fastighetsbyrån förut och såg en bild på "vårt" hus med de röda bokstäverna SÅLD på. Det kändes bra!

Nu slappar jag medan Max sover. Snart kommer Marcus hem och då ska jag in till stan.

Köpte en sak på ICA förut som jag längtat efter. Vad kan det vara.....











Sex and the city 2 såklart! Jag såg den aldrig när den gick på bio. Ett tips för er som ska köpa den är att den säljs på ICA för bara 149:-. Det är billigare än nätbutikerna. (jag vet dock inte om priset bara gäller med icakort)




Kommentarer
Nettan

Hej! Jag såg i Elgigantens reklam att de säljer den för 99:-! Kram Nettan.

2010-11-04  /  16:05:34 
Martina

Tack för att du höll tummarna. :)



Vad roligt att ni köpt hus, när blir det inflyttning för er del?

2010-11-04  /  18:23:58  /  http://martinasinspiration.blogg.se/
Anna

Jag såg den på Ica igår men håller extra hårt i slantarna nu och spar undan allt jag kan, iaf innan jag vet om jag får någon föräldrapenning eller havandeskapspenning. Kommer förmodligen inte få hp då det anses som ett arbete man ska klara av som gravid suck



Jag har tänkt stå ut tills jag går hem i februari men du satte lite tankar i mitt huvud, hihi :P Kanske värt att hitta något annat för det är ändå lite mer än 3 månader kvar till det datum jag satt för hemgång...

Samtidigt tror jag att december månad kommer att gå fort. Vi är lite mer lediga över vissa dagar kring jul då bara en behöver jobba. Vi stänger hela hotellet i drygt två veckor spridda på flera dagar, dock så ska en i receptionen arbeta, haha. Alla är lediga utom vi...

Sen i januari så är det inte SÅÅÅ långt kvar...

2010-11-05  /  11:46:05  /  http://ambi.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 2 år

Men Nettan då!! jag som var så glad att jag sparat pengar ;)

2010-11-05  /  12:07:17  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback