Måndagmorgon

2010-11-22 09:14:21 ,   Allmänt/Vardagsliv

En klarblå tröja piggar nog upp mig idag


Välkommen denna nya vecka!

Max vaknade vid 6.50 idag vilket jag måste säga nästan var sovmorgon. Jag var uppe en sväng en timme tidigare och sa hejdå till Marcus men sen somnade jag om som en stock tills jag hörde Max ropa Mamma. Stackarn hade kissat lite på pyjamas. Blöjan var inte särskilt tung men nånting måste ha hamnat åt fel riktning ;).

Nu laddar vi inför jobb och dagis vilket känns lite motigt idag. Vi har ju varit hemma fyra dagar tillsammans så jag har lite separationsångest. Dessutom kommer jag inte hem förrän 18.30 ikväll och det känns ju lite tungt att veta. Men samtidigt vet jag ju att så fort jag kommer till jobbet så går det ju bra.

Max är så go och leker för fullt med tåg och legogubbar. Han är lite snorig och slemmig fortfarande men det kan ju ta tid innan det blir helt bra, och lagom tills dess kommer väl en ny förkylning! Han har i alla fall ingen lång dag på dagis idag, utan bara 10.30-16.15!

Hoppas ni får en fin dag. Vi "ses" ikväll!








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback