Gomorron Fars dag!

2010-11-14 10:56:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja idag skriver jag gomorron och inte goförmiddag för jag gick upp för ungefär 40 minuter sen. Sovmorgon deluxe! Fast jag hade morgonpasset här hemma och gick upp med Max vid 7 men efter att vi uppvaktat Marcus på fars dag vid 8 byttes vi av och jag somnade om. Marcus fick en hustidning (måste ju läsa på nu när vi ska bli husägare) och en trisslott av Max =).

Jag hinner inte uppvakta min egen pappa idag för vi ska iväg och fira Marcus farbror som fyller 70 år. Ska bli bjudna på mat på en gård vid 13 och sen åka hem till dem och fika. Smaskens ju!

Jag känner mig lite krasslig. Begynnande halsont och matt i kroppen. Hoppas det bara är tillfälligt! Huvud-, nack- och ryggvärken hänger dessutom med mig som en trogen vän.

Hoppas ni får en mysig dag!

(Marcus och jag somnade i soffan vid 22.30 igår och vaknade upp två timmar senare. Vi har verkligen varit SÅ trötta i helgen)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback