Gnälligt, avfrostning och övertid!

2010-11-08 21:00:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å så skönt det var att sätta sig ner. Max har varit på ett väldigt gnälligt humör ikväll och Marcus är och spelar innebandy så det har varit fullt upp för mig. För samtidigt som jag försökt få Max nöjd har jag även frostat av frysen. Vi felanmälde vår frys för ca 1,5 månad sen för att den blev frostig så fort. De kom med en annan. Den var typ ännu sämre. Var fullt med frost efter nån vecka. Och nu stod jag inte ut längre efter att brödet jag frös in i förrgår redan var frysskadat på vissa ställen. Nu är frysen avfrostad i alla fall. Jag orkar inte ringa och tjafsa om en ny frys när vi ska flytta om några månader (vårt hyresbolag måste nog tycka att det är ganska skönt att vi flyttar för jag är expert på att felanmäla saker... hi hi...).

Marcus och jag har knappt sett varann idag för han fick börja jobba tidigare imorse pga sjuk kollega (han fick börja 5.45) och jag fick jobba över pga sjuk kollega så kom hem vid 18. Sen gav sig Marcus iväg till innebandyn. Men det är faktiskt ganska skönt med lite egentid nu när Max sover.



Max med sin handväska





Förresten, vore roligt om fler vill svara på mina frågor angående bloggen. Ni är över 100 som läst här inne idag och 2 som kommenterat (tack till er) =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback