Frukoststund

2010-11-04 09:30:52 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Solen skiner idag! Härligt!

 

Min önskan om sovmorgon slog inte in. 6.15 vaknade Max. Tror att han drömt för han var ledsen och fast jag då la honom hos mig grät han, så en stund senare klev vi upp. Jag har dock småsomnat en del i soffan under morgonen. Jag var uppe en timme inatt för jag hade kramper i magen så hade en del sömn att ta igen.

 

Max är på ett härligt humör idag och har suttit länge på sitt rum och byggt med duplo. Idag ska vi gå iväg och äta lunch och i eftermiddag ska jag åka in till stan och träffa S. Fika och titta i affärer! Blir mysigt =). Marcus slutar tidigt idag så Max får vara hemma med honom .

 

Ikväll hoppas jag att jag orkar ta mig iväg och simma. Behöver både röra på mig och duscha =)!

 

Kram på er!





Kommentarer
Anna

Hoppas ni får en härlig dag trots för lite sömn! Låter som ni har massa skoj planerat iaf :)

2010-11-04  /  12:11:10  /  http://ambi.blogg.se/
Tova

åh vilket mysigt kök, där skulle jag också vilja äta frukost... hihi :)



så ni ska också flyutta? vi har nyss fått våran lägenhet såld... känns såå skönt :)

2010-11-04  /  16:01:03  /  http://trasslet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback