3.15

2010-11-18 09:04:48 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Gomorron! Eller jag hade kunnat säga gomorron för 6 timmar sen för jag har varit vaken sen dess. Har haft rethosta på nätterna ett tag nu så vaknade av det vid 3.15 och sen kunde jag inte somna om pga att Max hostade en del på sitt rum. Vid 4 vaknade han och vi bar över honom till oss men han bara låg och pratade och snurrade. Strax före 5 gick Marcus upp för att göra sig i ordning inför jobbet och då tyckte Max det var morgon. Så vi klev upp! Jag har slumrat till lite i soffan men inte så mycket mer än så. Max har varit vaken hela tiden.

 

Så idag blir det VAB för mig istället för att min pappa skulle vara barnvakt. Jag orkar inte jobba med så lite sömn i kroppen så får vara hemma och torka Max snoriga näsa istället. Trots att han är förkyld och hostig så har han en enorm energi! Vi lär nog somna ganska gott efter lunch sen =)!





Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Jag är också hemma med Wille idag. Men trots feber är det han som är piggare än mig. Konstigt hur mycket energi de har! Hoppas ni kryar på er!

2010-11-18  /  10:24:08  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Krya på dej Max!!



Jag känner mej tvungen att vara lite effektiv. Har beställt det mesta från webbshopar så det har inte tagit så mycket tid. December känns ju ändå så hektiskt. Vi ska till Skåne en vecka, Meja fyller år och ska ha kalas och sen julen...

2010-11-18  /  11:54:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Caroline, mamma till Wille

Ja jag tycker det hade varit så skönt att få en diagnos på allt, istället för att söka läkarvård för en massa olika saker hela tiden. Det är fibromyalgi som jag ska utredas för...så inget dödsallvarligt. Men vardagen blir ju ett problem att klara ändå tyvärr... Tack för din kommentar :)

2010-11-18  /  12:05:26  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
sevendaysaweek

sv; det är så fint där!

2010-11-18  /  14:09:31  /  http://www.sevendaysaweek.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback