Utslag och sår

2010-05-30 20:47:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max har fått något typ av sår på undersidan av ena överarmen. Upptäckte det för några dagar sen och det blir inte mindre eller bättre. Det är typ en centimeter brett och alldeles rött. Ser nästan ut som en riktigt stor blåsa. Dessutom har vi sett idag att det är flera mindre utslag runt om som också är som blåsor där själva blåsan "ramlat av". Är även en på den andra armen och en i armhålan (jag såg igår att det var prickar men trodde det var eksem men de ser annorlunda ut idag). Blir ett samtal till bvc imorn för såret ser infekterat ut. Jag har smörjt med aloe vera och hoppas det lindras lite då. Funderar på om det kan vara vattkoppor, men han verkar ju inte lida av dem och kliar inte på dem vad jag kan se.




Kommentarer
Malin

Låter nästan som svinkoppor?

2010-05-30  /  21:10:04 
Mamma Russin

oj undra vad det kan vara..?



men är det vattenkoppor kommer stina och jag på stört, hihi.. :)

Vore skönt om hon fick det som liten..



kramrkam

2010-05-30  /  22:02:36  /  http://enburkrussin.se
Therese

Konstigt med prickar. Hoppas du får nåt svar på vad det kan vara.



Jag har också köpt ett par rosa leggings... fast har inte använt dem än. Blev lite fundersam i efetrhand om man kan ha rosa leggings som 26-åring... men på dej var de ju skitsnygga så jag tror jag måste inviga mina imorgon. Skit i vad andra tycker. Jag gillar rosa. Hahah

2010-05-31  /  09:06:02  /  http://mirasmamma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback