Skönt när han sover

2010-05-11 12:48:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu är jag trött i benen efter att vi gått i över en timme. Jag är dessutom trött i armarna eftersom Max fick vredesutbrott under promenaden och jag försökte hålla honom vilket inte var så lätt. Han var så arg!! Han ville springa till några barn på en skolgård och när han inte fick det blev han tokig. Tog ett tag innan han lugnade ner sig. Det är inte lätt att vara liten. Sen fick han ytterligare ett utbrott efter att han lekt en stund på gården här hemma och vi skulle gå in.

Det är faktiskt ganska skönt att han sover just nu.

Jag ska äta lunch, kika runt lite på nätet och sen vila i soffan och äta chokladglass (det kan man göra med gott samvete när man har mens) och läsa denna tidning som jag köpte igår:







Kommentarer
Anna

Tack, tack :) Jag hoppas verkligen på det här jobbet!



Vissa dagar när Alexanders "pms" är värre så tycker jag också att det är skönt med lite vila. Man älskar sitt barn över allt men ibland vill man bara vara för sig själv och koppla av.

2010-05-13  /  13:21:22  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback