Tvåbarnsmamma

2010-05-21 20:50:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddags var jag och Max hemma hos mina föräldrar och var barnvakt åt min brorsdotter N. Det var lite hektiskt att vara tvåbarnsmamma för en stund men mysigt hade vi. Mamma tyckte dock det var lite kaotiskt inne när hon kom hem från jobbet. N hade tydligen sagt sedan att det var Max som stökat till =)!



Jag och N tittar i en bok



Max poserar på pallen med gräsfläckar på byxorna och ketchup på tröjan

Efter barnvaktsstunden åkte jag och Max och hämtade Marcus på jobbet. Nu ska han inte tillbaks dit på 3,5 månad! När vi kom hem blev det lek på gården innan mat. Och efter maten åkte Marcus iväg för att öva inför bröllopet han ska spela på imorgon.

Max och jag har lekt på hans rum och det var så mysigt. Nu sover han och Marcus har kommit hem igen.

Jag sitter i soffan med ansiktsmask och äter chips och dricker cola. Sämre kan man ha det =). Sen ska vi äta vaniljpannacotta med blåbär för att fira Marcus pappaledighet och ... ja kanske sörja min mammaledighet!




Kommentarer
Mamma Russin

hej hej..

tack för igår gumman, jätte trevlig hade vi tycker jag.. det får vi göra om.. :)



vanilj pannacotta är så gott .. mums.. kramkram

2010-05-22  /  20:53:34  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback