Simmat

2010-05-06 17:04:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
När Marcus kom hem från jobbet kände jag för att åka iväg och göra nåt bara jag så jag cyklade till simhallen och simmade i en halvtimme. Duschen och bastun var dock skönast. Varje gång jag är där utan Max blir jag så förvånad över hur fort det går att duscha och byta om när inte han är med. När jag skulle packa ner mina badkläder i väskan la jag dem i skötväskan först. Är lite skadad tror jag ... hi hi....

Nu är jag hemma igen och Marcus ska iväg på möte med jobbet och jag ska börja med maten snart. Jag blev hungrig av simturen så satsar på lite tidigare middag än vanligt idag tror jag.

Var fruktansvärt chokladsugen när jag simmat så det var nära att jag åkte och köpte choklad men jag lyckades tygla mig själv.




Kommentarer
Sandra

Hej vännen! Mysig blogg, allt bra med er?

kram

2010-05-06  /  17:23:44  /  http://thisissandra.blogg.se/
Carolina

Vad duktig du är :-)

2010-05-06  /  17:56:37  /  http://carolina1979.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback