Shoppingdag

2010-05-28 12:08:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja idag är det shoppingdag!

Vi har varit iväg på förmiddan och köpt cykel till Marcus samt barnsits och hjälm till Max och hjälm till mig (jag har redan en cykel och Marcus har en hjälm om ni undrade). Så nu är vi redo för sommarutflykter! Vi har inte fått hem cykeln och barnsitsen än så det blir inte cykelpremiär idag men snart hoppas jag.  Har ni hjälm när ni cyklar? Jag brukar inte ha det men jag vill ha det. Vill vara en bra förebild samt självklart skydda mitt huvud. Genom mitt tidigare jobb som personlig assistent har jag sett vad som kan hända om man inte har hjälm och det önskar jag ingen!



suddig hemsk bild på mig i min nya snygga hjälm

I eftermiddag ska vi åka till Babyproffsen och fota Max. Det är stjärnstudio som är där och fotar och vi har varit på sådant tidigare. Se här. Sen blir det nog lite shopping fast inte så mycket. Men ett skärp behöver jag!





Kommentarer
jhony

Hjälm borde jag väl kanske börja använda.



Men får se nu.

2010-05-30  /  02:23:51 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback