Mors dag!

2010-05-30 13:59:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja självklart måste jag nämna att det är Mors dag idag!

Min andra mors dag sen jag blev mamma. Mysigt =)!

Nu ska jag bege mig till svärföräldrarna där vi ska grilla och kanske fira oss mödrar lite grann.... kan man ju hoppas på!

Jag fick en väldigt bra början på mors dag idag då Max sov till 8.50 imorse. Snacka om att jag blev chockad när jag vaknade och Max inte låg i vår säng och det var alldeles tyst. Jag trodde han slutat andats så sprang in till hans rum och då stod han i sin säng och log mot mig.

En kram till er alla mammor där ute och en till min egen mamma också (som befinner sig ungefär 25 mil härifrån idag)!





Kommentarer
Emma - mamma till Meja

Hoppas n haft en riktigt mysig mors dag!!

2010-05-30  /  16:36:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback