Måndag 17 maj

2010-05-17 13:25:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är jag glad för att....

- solen skiner ute
- vi har veckohandlat på förmiddan och att vi därmed kan vara ute och leka i eftermiddag
- vi har haft en mysig helg
- Max har fått förskoleplats där vi ville
- Max sover just nu så att jag alldeles strax ska få lägga mig i soffan och vila bort min huvudvärk
- det är Top Model och Hollywoodfruar på tv ikväll ;)
- det är många barn på vår gård som Max kan leka med
- jag har fått förmånen att vara mammaledig i 1 år och 8 månader. En tid som jag alltid kommer att minnas =).
- jag ska få träffa min brorsdotter i helgen som kommer
- jag har fått en längtan efter att läsa böcker igen. Jag har alltid läst mycket men intresset försvann när Max föddes men nu är det på väg tillbaks.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback