Lek- och buslandet

2010-05-13 22:23:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det blev lek- och buslandet för oss på eftermiddan. Det var roligt! Max var dock helt svettig och emellanåt gnällig. Blev nog lite för mycket för honom stundtals fast vi bara var där i 1,5 timme.

Jag bjuder er på två filmklipp och på det ena är jag med. Jag vill dock förklara min miss mix-matching-miss angående mina röda strumpor och min lila topp. Imorse tog jag på mig röda strumpor till en svart topp men innan vi åkte iväg bytte jag till en lila utan att tänka på att mina strumpor är röda. Jag tycker inte om när det missmatchar så gick och störde mig på det under eftermiddan =). Nåja, nog om det. Ni får se mig och Max hoppas studsmatta.

Det kommer även ett filmklipp på när Max spelar schack. Jag undrar vilken regelbok han följer?! =).

Efter lek- och buslandet åkte vi hem till mina svärföräldrar där vi grillade och åt gott. Max badade även i deras badkar och sedan fick han pyjamas och välling där innan vi åkte hem.

Så det blev en riktigt bra dag trots regn ute (var uppehåll under grillningen som tur va) =).

 

 

 

 

 

OBS!! Jag får inte det sista videoklippet att fungera. Har provat att ladda upp det igen på youtube men den fastnar i nåt läge att den håller på att bearbetar klippet hur länge som helst fast det är uppladdat. Vi får se om det fungerar så småningom.

Nu fungerar det!





Kommentarer
Mamma Russin

Tänk vi har aldrig varit på lek och bus fast vi bor typ grannar med det..:)



Tycker du vore jättekul och träffas och fika lite och barne får leka..:) vi bor ju "grannar" .. har du bil eller? annars kan jag ta och komma åt ert håll med..:)



vi får höras om det kanske nästa vecka om du har tiden?



kramkram

2010-05-13  /  22:30:56  /  http://enburkrussin.se
Emma - mamma till Meja

Låter som att ni hade en supermysdag!



2010-05-14  /  08:18:30  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Måsbarnet

Vilken sköning!! Kul att se er båda hoppa :) Härligt att se att ditt barnasinne finns kvar!

2010-05-14  /  21:50:10  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Anna

Det verkade som en härlig dag :) Så söt han är! :)

2010-05-16  /  08:15:53  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback