Kalasdag

2010-05-08 22:15:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft lite kalasande här på eftermiddan för Marcus som fyller 34 idag. Snart pension för honom ;). Hi hi.... nej inte riktigt kanske. Jag ligger dock några år efter honom.

Vi bjöd på jordgubbsmuffins med topping och sedan tårta. Enkelt och gott. Jag höll dock på att få lite panik när jag började baka muffinsen 50 minuter innan kalaset började och smeten skar sig två gånger. Men det ordnade till sig när jag fick i mjöl. Irriterande dock att jag hällt ut en omgång redan (var iförsig inte så mycket ingredienser i innan mjölet men det innehöll muscovadoråsocker som inte är världens billigaste socker).

Gott blev det i alla fall =).


Marcus bakade tårtan och den var också väldigt smaskig.

Max har dessutom varit på ett strålande humör hela eftermiddan och lekt massor på sitt rum med sin farmor.











Kommentarer
Anna

Mumsigt! :)

2010-05-09  /  11:11:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback