Gomorron solen

2010-05-05 09:51:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Solen strålar från blå himmel ute. Härligt =). Hoppas det fortsätter så.

Max har sovit hela natten på sitt rum. Igår sov han hos oss från 1 på natten så nu var det skönt med en natt utan hans sällskap i sängen.

Brödet blev ganska bra igår. Jag glömde dock ha i solrosfrön vilket man skulle men kom iaf ihåg att ha sådana som garnering. Nu får vi hoppas att de som kommer hit på symöte ikväll tycker det är ätligt. Jag ska köpa något bröd också.

Max har redan haft flera gråtattacker under morgonen för att han inte får som han vill så detta blir en vanlig dag antar jag.

Strax ska vi gå och köpa bröd och sen leka ute innan jag ska städa.

Hoppas ni får en fin dag =).

(mina ögoneksem har nästan varit helt borta i en vecka men idag har det blossat upp lite under vänstra ögat. Suck!)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback