God mat och film

2010-05-15 11:19:59 ,   Allmänt/Vardagsliv

Pasta med räkor (recept kommer)


Chokladpannacotta med mango

 

Igårkväll åt vi gott här hemma. Som man så bör på fredagkvällar. Eftersom jag är hemma så mycket så känns det viktigt att markera när det är helg och vardag. Och maten är ju en bra markör!

 

Marcus och jag tittade sen på Släkten är värst som gick på tv. Jag har sett uppföljaren Familjen är värre flera gånger men jag hade aldrig sett den första filmen förut. Den var rolig.

 

Idag ska jag fixa lite inför att fira min pappa 50 år. Han och mamma kommer hem från Mallorca ikväll så Marcus och jag tänkte vara hemma hos dem då och grilla åt dem. Pappa ska även få öppna champagne och inviga sin boulebana.

 

Nu hoppas vi bara på att solen vill titta fram =).





Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥

Åh så mysigt och gott! :)

2010-05-15  /  12:41:56  /  http://www.kakhusets.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback