Fika och shopping

2010-05-21 12:22:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har fikat med M. Max fick en ostfralla och jag en morotskaka. Smaskigt var det =)



.

Sen blev det lite shopping på Lindex. Hade en kupong på 25% på ett helt köp så passade på att köpa sånt som jag tittat på flera gånger och tänkt köpa. Tur att jag väntade! Dessutom tur att M var med för jag hade ingen barnvagn med mig och Max sprang runt på Lindex och "kände" på alla kläder.




Blev ett linne och strumpor (fick slänga två par imorse för det var hål i så behövde verkligen nya) till mig och en tröja, t-shirt, linne och shorts till Max.

Nu är vi i alla fall redo för sommaren klädmässigt!




Kommentarer
Anna

kul med shopping och bra att du hade rabatt :)

2010-05-21  /  19:41:44  /  http://annaflickan.blogg.se/
Anna

Jättefin färg på linnet du köpte! På Max kläder med. Jag som är tokig i grönt! ;) Min svärmor har fått för sig att grönt är Alexander så hon köper jämt det till honom men det är av anledningen att jag gillar grönt och gärna klär honom i det, hihi.

2010-05-22  /  13:23:48  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback