Avslappnande

2010-05-24 17:56:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är riktigt avslappnande att vara hemma både Marcus och jag. Så avslappnande att jag har haft huvudvärk hela dagen. Förut satt vi i sandlådan både alla tre när Max grävde. Inte ofta man har tid eller rättare sagt tar sig tid för det så det var mysigt.

På förmiddan var jag på arbetsförmedlingen och det gick bra. Pratade med en trevlig arbetsförmedlare och jag ska tillbaks till henne nästa fredag då vi ska göra en handlingsplan för mig.

Vi har varit och veckohandlat på ICA Maxi på eftermiddan. Alldeles nyss gick jag till Netto med Max i vagnen. Skulle köpa vindruvor och lite annat som var billigt. När jag skulle betala upptäckte jag att jag bara hade icakortet med mig. Jag fick lämna påsen med varor, gå hem med Max och cykla tillbaks och betala. Inte lätt att tänka på allt när man har huvudvärk =).




Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥

Hoppas huvudvärken släpper snart! =)

2010-05-24  /  18:21:31  /  http://dianasblogg.blogg.se/
Linda

Åh vad mysigt att få vara hemma båda två ett tag.

Lyx!

Ja fy det känns pest och pina det här. Men jag hoppas att det snabbt e över.

kram

2010-05-24  /  19:30:56  /  http://familyspace.blogg.se/
Anonym

Trist med huvudvärken, men vad mysigt att vara hemma tillsammans alla tre.

Det där med att behöva åka hem för att man gjort en tabbe hände oss i helgen. Maken hade med sitt kontokort men inte leg. Han som aldrig glömmer siffror eller annat kunde inte komma ihåg koden på sitt kort, helt black out. Så vi fick åka hem för att hämta leg. Typiskt!



Vi hade med fint och varmt i helgen men idag har det försvunnit lite igen.



Kramar Rebecca

2010-05-24  /  21:41:46 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback