Tack!

2010-03-31 11:10:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era kryapådigkommentarer.

Jag har inte varit så här sjuk sen 2005 då jag hade lunginflammation. Idag har jag knappt nån röst, hostar och har svårt att andas och feber som igår.

Inatt var jag dock pigg och trodde att jag skulle bli frisk för jag tog en alvedon innan jag la mig.

Max är i alla fall frisk och kry! Och vi funderar på om det var magsjuka han haft eller helt enkelt att det kommit för mycket slem i magen som den stöter upp. Han är snorig, lite rosslig och lite hes men han hostar inte.

Igåreftermiddag och kväll har han druckit välling utan problem och det syns inge konstigt i blöjorna (eller ja lite konstigt är det ju för han har ju bara ätit flytande sen i måndags men absolut inte magsjukekonstigt).

Så jag intalar mig själv att det inte var magsjuka för då ligger jag bara och nojar mig över att få det också. Och det lär inte bli någon hit när jag har svårt att andas.

Tur man har en dator så att man har nåt att ligga och kika på. Det är vi sådana här tillfällen jag önskar att vi hade tv i sovrummet.

Shit, ni anar inte hur lång tid det tog att skriva detta inlägg =).

Muntra upp mig lite och skriv vad ni gör för roligt idag! Och har ni några tips på några bra program på playkanalerna på nätet?




Kommentarer
Emma

Din stackare! =( Jag var också väldigt dålig sist jag var sjuk, så jag lider verkligen med dig.

När du blir friks så får du ta med dig din kära mor och komma till min lägenhet och hälsa på =) Jag kommer nog att vara där hela dagarna när målaren blir klar.

Fortsätt att krya på dig nu!

2010-03-31  /  15:49:38  /  http://emmasrum.blogspot.com
Mamma Russin

hje gumman...



NEJ det är troligtvis inte magsjuka maxen kräks av va?! då borde han ju inte få behålla maten tycker jag..

hua, jag förstår dina tankar så väl , hemska sjuka..



hoppas ni snart blir friska nu.. vi mår bättre idag.. stina är fortfarande genom snorig men pigg och glad.. iaf på dagarna, nätterna är en pina här och hon vill inte sova alls troligtvis ont i munnen av kommande tänder..:(



stor kram

2010-03-31  /  16:49:11  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback