Svettig lek

2010-03-22 17:28:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
När jag Max väckte mig imorse fick jag knappt upp ögonen för jag var så trött. Vid 4 inatt fick jag ta en allergitablett för det kliade i ögonen och i halsen så antagligen var det den som gjorde att jag var helt slut. Var som att jag var drogad. Har iförsig aldrig varit det, tack och lov, men antar att det kan kännas liknande =).

Nu på eftermiddan har jag och Max varit på öppna förskolan. Han lekte så han var alldeles röd om kinderna och svettig i pannan. Han älskar rutschkanan! Jag hade med kameran men glömde ta kort på honom när han lekte men knäppte en bild när vi gick mot bilen.

Vår lille kille börjar bli så stor =)





Kommentarer
Linda

Låter som en härlig dag! Styrkekramar

2010-03-22  /  20:19:01  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback