Som en stock

2010-03-08 09:49:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Shit vad jag har sovit inatt. Jag somnade 22.15 i soffan och vaknade en timme senare och gick och la mig. Pratade lite med Marcus och somnade en stund senare. Vaknade strax före 6 imorse av att Marcus la Max bredvid mig och sa att han skulle gå till jobbet. Sen sov Max och jag till 8. Så nu är jag utvilad =).

Solen skiner och vi ska nog gå ut en liten stund snart så Max får springa lite. Sen är det lunch och sovdags för honom och i eftermiddag blir det öppna förskolan och veckohandling som vanligt.




Kommentarer
Jenny

Va härligt:o) Jag fick också sova inatt. Så uuunderbart.



Ha en fin dag!



Kram!

2010-03-08  /  12:37:47  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback