Sminkparty

2010-03-18 22:37:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har jag varit på sminkparty hos min svärmor. Var trevligt! Var en representant från företaget cosmopharma där. Samma som jag hade här när jag hade hudvårdsparty med handtema för ca 1 månad sen.

Först visade hon sminkprodukter och sedan fick vi tvätta våra ansikten och så fick vi prova produkterna och sminka oss. Var riktigt roligt att få göra sig fin. Här hemma blir det ju inte så mycket smink direkt. På sin höjd lite puder och mascara vid vissa tillfällen. Men på senaste tiden har jag låtit bli smink pga ögoneksemen... förutom nu ikväll då! Jag beställde en mascara.







Det syns inte så mycket att jag är sminkad på denna bild men det är ju det som är meningen med smink. Det ska ju se naturligt ut =). Det syntes mer live! (som ni ser på den högra bilden var jag inte så säker på hand med kajalen...hi hi... inte lätt det där)



Jag invigde min tunika från Ginatricot.




Kommentarer
Elin

snygg tunika!

2010-03-19  /  17:32:24 
Måsbarnet

Vad vacker!! :) Väldigt fint sminkat - di naturliga skönhet lyser igenom! Kram

2010-03-21  /  20:12:27  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback