Shopping på kvällskvisten

2010-03-16 09:54:05 ,   Mode/Kläder
Det är faktiskt ganska sällan och köper något som förekommer på modebloggares sidor. Inspirerad blir jag ganska ofta men jag brukar inte köpa något av det de visar. Men när jag kikade in på Englas showroom igårkväll blev jag väldigt inspirerad. Så inspirerad att jag klickade in mig på GinaTricots hemsida och beställde två stycken.

Får väl se om de är bra =).



Jag beställde den randiga och den vita. De finns även i flera andra färger. Bild från Englas Showroom




Kommentarer
Ingela

Söta! :)

Jag tittade faktiskt på dem i söndags när jag var i en GinaTricot butik. Själv köpte jag en tröja i grönt. :)

2010-03-16  /  12:30:48  /  http://trebarnslandet.se
Emelie

Fina, jag behöver MASSA nya kläder men jag längtar efter att gå i affärer och prova och gå runt med alla påsar. Men det är verkligen smidigt med internetshopping.

Kram

2010-03-16  /  21:00:43  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback