Sena

2010-03-15 22:39:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddags när vi stod påklädda och redo i hallen för att åka till öppna förskolan så hittade jag inte min nyckelknippa. Max hade lekt med den på förmiddan en stund och den var spårlöst borta. Jag sprang runt i hela lägenheten och letade efter var han kunde ha gjort av den. Max gick efter och pekade på och sa där överallt men ingen nyckel hittade jag. Höll på att ge upp när jag av en impuls lyfte på läragåvagnen som stod i köket och där under låg nyckelknippan. Så en kvart senare än tänkt kom vi iväg så blev lite sena men hann dit innan sångstunden började i alla fall.

Nu ikväll har jag haft en riktig tv-kväll med Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och Svenska Hollywoodfruar. Till det blev det chokladglass....smaskens! (Chokladglass är min medicin. Vet ni att de kvällar jag äter det får jag inte ont i magen eller mår illa konstigt nog. En mycket bra medicin... men ack så onyttig)

Nu väntar sängen som är bäddad med rena sängkläder. Och jag är dessutom nyduschad. Och så har jag en snygg man bredvid mig också. Sämre kan det ju knappast bli =).




Kommentarer
Förvirrade Morsan

jag känner igen det där med att hitta saker på konstiga ställen ;)

2010-03-15  /  23:43:22  /  http://forvirrademorsan.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback