Nu sitter jag ner

2010-03-07 21:10:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Intensiv dag idag men nu sitter jag äntligen ner!

Marcus sitter och tittar på Wallanderfilmen Mastermind men jag vill verkligen inte se för har sett den förut och det är den otäckaste film jag sett. Jag ska strax gå och duscha.

Idag har vi ätit hos Marcus föräldrar och sen fick vi fikabesök här hemma av J och M på eftermiddan. Vi bjöd på kladdkaka med glass och grädde. Var väldigt gott om jag får säga det själv. När de åkt lagade vi kvällsmat och sedan diskade Max med mig. Passade även på att klippa hans hår när han stod och diska och sedan fick han bada. Efter det har jag lagt Max och nu sitter jag i soffan.

Men som sagt jag ska gå och duscha nu =).

Bilder på en diskande Max kommer så småningom!

Hoppas ni alla haft en bra dag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback