Morgonlek

2010-03-12 10:20:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har problem med min dator. Det har blivit något glapp med min elsladd. Ibland funkar den och ibland inte. Så får köra datorn på batteriet men det tog nästan slut förut men nu fick jag den att funka igen. Kollade kvittot på datorn och garantin gick ut för en månad sen. Snacka om typiskt. Förhoppningsvis är det bara sladden det är fel på och inte något i uttaget. Jag har en annan dator av samma märke och ska prova den sladden (har pratat med företaget och de sa att man kan göra det när det är samma volt) men nu vill jag inte testa för just nu funkar den vanliga sladden och vill att batteriet laddas upp =).

Nåja nog om mina datorbekymmer, gomorron på er! Max ville komma över till oss tidigt inatt och har legat och sparkat mig i ryggen större delen av natten så sömnen har blivit lite hackig. Men jag sov ordentligt framåt morgonkvisten i alla fall för då gick Marcus och la sig på soffan för jag snarkade så =).

Max och jag leker här hemma. Vi har dansat till schlagerlåtar, matat nallen, läst böcker och han har kört bobbycar. Vi ska snart åka iväg till A och lille E. Ska äta lunch där och promenera och prata =). Trevlig början på helgen!



Nallen får frukost




Kommentarer
Therese

Tittar in här på din blogg. Gillar din bakgrund.

Hatar när datorer krånglar. Vi hade nyss vår inne på lagning för andra gången och då är den bara ett år gammal.

Hoppas det löser sig med din.

2010-03-12  /  11:27:00  /  http://mirasmamma.blogg.se/
Patricia

Vad typiskt att garantin precis gått ut! Man börjar ju seriöst undra om det är något inbyggt datum som grejerna börjar gå sönder på. Så att man måste fixa nytt lagom tills garantin går ut. Skumt och irriterande! :P



Hoppas ni får en fortsatt mysig dag, det låter som det minsann :)

2010-03-12  /  12:17:42  /  http://smokingcankill.blogg.se/
Mamma Russin

hej hopp..

usch och fy för data krångel.. :( hoppas det löser sig..



önskar er en fin helg, själv ska jag jobbar hela helgen.. :(



KRAMAR

2010-03-12  /  13:30:31  /  http://enburkrussin.se
patricia

Så va det med våran Mc här om dagen! Det gick inte att ladda! Det va gladd i sladden men dagen efter va det inga problem =/ inte nu heller...mycket märkligt!

2010-03-12  /  19:34:51  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback