Luftslottet som sprängdes

2010-03-21 14:22:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja den tittade vi på igårkväll. Vi köpte den för några veckor sen men har inte blivit av att vi har sett den men igår passade vi på. Såg två avsnitt av Beverly hills 90210 efteråt så det blev sent inatt men jag ska inte klaga för jag fick sovmorgon.... som vanligt =).

Det snöar ute. Usch! Var ju så vårigt och fint igår och så nu kommer det snö. Känns ju mindre bra.

Jag håller på och städar så ska nog fortsätta med det nu... ville bara kika in här en snabbis!




Kommentarer
Mamma Russin

hej hej..



vi har sett alla filmerna av stig larsson..:) mycket bra tycker jag, men igår tittade vi på serien på tv och den var ju mycket bättre tycker jag.. det var med mera i serien.. :) så det blir nog att titta igen.. hihi..



usch för snön ja.. riktigt jobbig.. nu vill jag ha vår.. KRAM

2010-03-21  /  22:05:19  /  http://enburkrussin.se
Ingela

Hoppas att ni har en finare dag idag och slipper snön!



Ha en fin vecka!



Kram I

2010-03-22  /  11:52:15  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback