Härlig lördag

2010-03-20 18:27:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag tog en promenad på eftermiddan. Som vanligt glömde jag kameran hemma... suck! Det var soligt och fint och vi hade båda våra solglasögon på oss. De flesta vi möter ler när de tittar på Max. Han ser ju riktigt cool ut i sina brillor =).

Vi gick till tågstationen och hoppades se tåg och vi hade tur för ett långt godståg kom åkandes förbi. Max var överlycklig. Han pekade, gapade och skrattade! Han älskar allt som har med fordon att göra. När vi kom hem till gården sprang han runt lite och jagade en katt.

Jag läste att det ska bli snö imorn så tur att vi var ute och njöt av solen idag!

Nu lagar jag mat. Blir klyftpotatis och lax för mig och Max. Marcus äter kyckling istället. Sen har vi ju kvar aioli sen igår. Perfekt =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback