Gokväll!

2010-03-04 21:44:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag sitter här vid datorn och väntar på att Marcus ska komma hem. Han är iväg på en grej!

Max somnade för ca en kvart sen. Jag trodde att han skulle vara jättetrött ikväll för han och Marcus var ute och busade massor i eftermiddags och det brukar ju ta på krafterna. Men tji fick jag. Han ville mest busa i sin säng. När han stod upp och bankade i väggen och gapskrattade fast jag sagt till och lagt honom ner flera gånger gick jag ut ur rummet. Efter att han gnällt i några minuter gick jag in och la honom ner. Sen bankade han inte något mer i väggen utan satt upp och gosade lite med sin snuttis (snuttfilten) innan han la sig ner och somna.

(Nu har det gått 20 minuter sen jag började skriva detta inlägg. Tog en paus och läste bloggar och ringde kompisen F.)

Vad konstigt det är att inte Marcus är hemma så här på kvällen. Jag är inte van!

Min mamma tycker att jag ska ha bilder i varje blogginlägg så här kommer två bilder för dig mamma:





Bilder från utelek häromdan







Kommentarer
Kristina

Nu blir jag glad, så ska det vara massor av bilder!

Kram mamma

2010-03-05  /  09:00:52  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com
Marie

Hej, var gärna med och tävla om en "hopp" ren åt ditt barn :) En perfekt leksak till småbarn som jag lottar ut på min blogg. Kram :)

2010-03-05  /  11:47:17  /  http://lillmian.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback