Fredagsmys

2010-03-19 22:37:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Maten blev väldigt god förut. Många olika smaker. Allt kanske inte passade så bra ihop men gott var det =).



Sparris, kycklingspett, jordärtskockspuré, sötpotatis och aioli (den skar sig inte)!

Är en klassisk fredagskväll här hemma med chips, ostbågar, coca-cola, Let´s dance och Solsidan. Jag älskar vårt nya soffbord för det går att dra det så nära soffan att man liksom bara kan sträcka ut armen lite för att nå godsakerna på bordet ;).





Jag skrev detta inlägg precis innan Let´s dance-utröstningen började och avslutar det nu med att konstatera att HURRA! Willy gick inte till final.

Heja Claudia nästa vecka!




Kommentarer
Anna

Vilken mysig fredag, för mig blev det inget fredagsmys eftersom jag somnade under nattningen av Alexander, haha. Typiskt! Såg gott ut det ni åt!

2010-03-20  /  06:58:56  /  http://ambi.blogg.se/
patricia

Ja man dricker Drikki =) det är som en frukt smothie, mättar bra som mellanmål. Prova att ge honom, du ska se att han gillar det!

2010-03-20  /  09:40:02  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback