Fredagskänsla

2010-03-05 17:29:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Känslan av att det är fredag är ju underbar! Särskilt dessa fredagar som Marcus slutar tidigt.

Vi har precis kommit in efter en promenad. Passade på att handla lite gott till helgen samt fina vita tulpaner till köket. Det är ju så vårigt med tulpaner.

Nu är Marcus nere i tvättstugan och hänger tvätt och jag ska börja med maten. Max sitter i hallen och väntar på Marcus.

Hoppas ni alla får en trevlig fredagkväll och ikväll hoppas jag på att Willy får lämna Let´s dance!





Kommentarer
Jenny

Ja tulpaner är underbara på våren:o)



Hoppas ni har en trevlig kväll med Lets Dance:o)



Kram!

2010-03-05  /  20:51:00  /  http://www.barnlangtan.se/
Anna

Tulpaner ger verkligen riktiga vårfeelings. Våra har vissnat så kanske dags att köpa nya nu när snön börjat smälta bort :) Fast det vågar jag knappt skriva :S



Hoppas ni haft en mysig fredagskväll med Let´s dance trots att Willy inte åkte ut (det enda jag sett av årets Let´s dance när jag zappade förbi idag ;))

2010-03-05  /  23:01:11  /  http://ambi.blogg.se/
Caroline, mamma till Wille

Åh tulpaner! :) Det måste jag handla imorgon, man blir så glad av det!



Ja vi bor i hyresrätt. Det är ett jäkla projekt jag har startat för det krävs ca 4 strykningar på varje dörr! Jag börjar tröttna nu och jag har flera dörrar kvar...

Vi trodde att dörrarna skulle bytas ut när de ändå renoverade allt här hemma, men det gjorde de inte tyvärr!

Tror vi har liknande dörrar som ni har (såg nån bild innan). Det ser redan så mycket större och luftigare ut här hemma! Men som sagt, ett stort projekt som man drar sig för att starta :)

Hoppas ni har en mysig fredag! Kram

2010-03-05  /  23:16:53  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback