Bildkavalkad!

2010-03-02 18:23:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en mysig eftermiddag hos min farmor. Jag köpte med mig varsin bit citronmarängtårta =). Smaskens!

Max hade också roligt för farmor har så roliga leksaker och det finns mycket att titta på.









När vi gick hem träffade min bror D som följde med oss hem och vi hade precis hunnit hem när Marcus bror K kom. Han ska vara här ikväll. Efter en stund kom Marcus hem från jobbet!

Det har varit riktigt soligt ute på eftermiddagen och jag känner att det hettar på kinderna nu. Antagligen för vi varit ute en del idag. Nu står maten i ugnen och strax ska vi äta.





Kommentarer
Jenny

Lyllos er som haft sol, här är det muuuuulet:o(

2010-03-02  /  20:41:30  /  http://www.barnlangtan.se/
Linda

Vi har också sol här... man blir så glad när solen skiner. Sen är det ju ett plus att snön töar... =)

Kram

2010-03-03  /  08:12:26  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback