Återigen en solig morgon!

2010-03-09 09:27:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tänk så bra man mår när man får sova ordentligt =).

Max sov på sitt rum till kl. 7 imorse. Då vaknade han och jag lyfte över honom till vår säng men han somnade inte om utan var pigg. Dessutom gick Marcus upp då så då följde vi med. Inte särskilt vanligt att jag går upp vid kl. 7 så det känns som klockan är väldigt mycket nu.

Max är på ett strålande humör och var så gullig tidigare imorse när Marcus skulle gå till jobbet. Max ställde fram hans skor och gav honom vantar, mössa och cykelhjälmen när han skulle klä sig. Sen satt han i mitt knä och vinkade till Marcus när han gick.

Vi ska gå ut på promenad sen. Behöver köpa dammsugarpåsar. Jag satte i en ny förra veckan men det måste kommit något väldigt äckligt i den påsen för fy vad illa det luktar när vi dammsuger. Så det är väl bäst att byta.




Kommentarer
Linda

Apropå dammsugare måste jag ta en sväng med vår idag... ;)

2010-03-09  /  13:33:09  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback