Anna Bergendahl

2010-03-01 22:01:51 ,   Populärkultur
Jag gillade inte alls henne i melodifestivalen i lördags. Tycker att hon både låter och ser tillgjord ut... men vet ni nu har jag ändrat mig. Har lyssnat på hennes låt flera gånger på spotify nu och jag älskar den. Den är ju så fin och hon sjunger den riktigt bra. Tycker den låter bättre inspelat än live. Kanske blir en favorit i finalen? Annars så går Darins låt varm här i mina hörlurar. Spotify rules!

Vem har ni som favorit från årets melodifestival?




Kommentarer
Anna

Darins låt är min absoluta favorit :) Så fin! Anna Bergendahls var grym redan i lördags tyckte jag. Jag lyssnade på den först på svt innan melodifestivalen och då tyckte jag den var rent ut sagt dålig men sen i lördags blev jag alldeles varm när jag hörde den för hon sjunger den bra och låten är fin. Håller dock på Darin i finalen. Pinsamt att erkänna nästan men han är riktigt bra :D

2010-03-02  /  09:28:54  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback