Plask plask

2010-06-29 10:02:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igåreftermiddag storstädade Marcus här hemma och då passade jag och Max på att gå till parken och plaskpoolerna som ligger typ 150-200 meter härifrån. Vi har inte badat i plaskpoolerna förut och när vi var där igår kunde jag inte förstå varför. Max älskade det! Han plaskar inte särskilt mycket utan öser med plastbyttorna jag hade med. Det är alltid det han gör när han badar; öser öser och öser!

Vi tog en liten paus och fikade vindruvor. Och sen fick han massa solskyddsfaktor på sig igen. Jag blir så orolig när solen strålar så starkt på honom. Men klockan var som tur va runt 16 så solen skiner ju inte som starkast då men tillräckligt starkt för att kunna skada en liten killes hud. Han var i alla fall insmord ordentligt.










Kommentarer
Mamma Russin

plskisar är sååå bra.. och ännu bättre när det ligger nära hem..;)



KRAM

2010-06-29  /  21:27:35  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback