"Max, vilken fest vi har!"

2010-06-13 22:26:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en riktigt bra dag idag! Solen har dessutom tittat fram en hel del trots att det kommit några små regnstänk då och då.

På förmiddan gick vi till en lekpark. Max grävde i sanden och jagade fåglar medan jag och Marcus satt på en bänk och pratade och pussades =).



Klicka på bilderna för att se dem större

När Max sovit efter lunch cyklade vi till mina föräldrar där vi spenderat eftermiddan och kvällen. Vi har varit ute hela tiden. Max och hans kusin N (3 år) har lekt, lekt och lekt! Mina föräldrar har köpt varsin gräsklippare till dem så de har nog klippt typ hela gräsmattan och min pappas boulebana där de sprang fram och tillbaks med sina klippare. De leker så bra ihop och N tar hand om Max. När vi åt grillat och rabarberpaj nu på kvällen sa N: "Max, vilken fest vi har!" Hon är så go! Sen har jag självklart myst med lille A (5 månader) också.



Max tar hand om båda gräsklipparna



Han har skön stil =)



Dukat på altanen för grillat!


En bra dag helt enkelt! Vi cyklade hem vid 20.30.

Hoppas ni också har haft en härlig dag och helg =).




Kommentarer
Mamma Russin

låter som ni haft en toppen dag, och avsluta med grillat är inte några fel alls..:)

2010-06-14  /  23:17:59  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback