Kiropraktor och arbetsintervju

2010-06-21 10:24:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Jag är så otroligt trött på morgonen. Gick upp för en stund sen. Snoozade flera gånger efter att mitt alarm ringde strax före 9 då jag hade tänkt gå upp.

I eftermiddag ska jag till kiropraktorn och sedan på en arbetsintervju. Jag har fortfarande inte hört något från jobbet jag var på intervju för förra veckan så jag antar att jag inte fick det men jag trodde de skulle ringa och meddela oavsett. Vill ju gärna veta!

Här skiner solen så det bådar gott för en bra dag!




Kommentarer
Anna

Lycka till hos kiropraktorn och på arbetsintervjun!

Det är tyvärr många som inte ringer med besked. Tycker det är dåligt för man vill ju veta oavsett. Dock vet jag av egen erfarenhet att rekryteringen kan ta mycket längre tid än de tänkt sig. Speciellt när det finns mellanhänder med i spelet.

2010-06-21  /  11:00:19  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback