Fick lite gjort

2010-06-09 22:36:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en riktigt seg dag idag. Jag är stel i ryggen, nacken, ont i huvudet och dessutom PMS, Max har också något som liknar PMS.... shit vilket humör han varit på. Och till råga på allt är Marcus allergisk och därmed trött och snorar och kliar sig i ögonen.... vilket irriterar mig. Inte lätt att vara på samma kvadratmetrar då.

Vi kom i alla fall iväg på eftermiddan och slängde skräp och pantade burkar. Köpte även en Teletubbiesfilm till Max i hopp om att han ska tycka om att titta på något på teven. Vore skönt att kunna sätta på det när man vill ha en lugn stund... får man säga så utan att låta som en dålig mamma?! =)

Ikväll har jag bakat bröd, duschat och sedan legat i soffan och tittat på Greys Anatomy med en ispåse mot svanken. Jag har ju egentligen slutat titta på den serien men började igen för två veckor sen då jag inte hade något att göra. Och nästa vecka måste jag ju se för oj va spännande det var idag.

Nu har jag läst massa blogginlägg om hur mysigt alla har det och hur lyckliga alla är. Hoppas jag vaknar upp på det humöret imorn för då ska ni få ett sånt inlägg här med =).

Förresten har det klarnat upp ute så hoppas det tyder på att vädret blir fint imorn.

Godnatt =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback