Ensam hemma

2010-06-22 10:33:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å va underbart det är att vara ensam hemma! Marcus och Max är iväg på förmiddan. Jag följde inte med för har lite saker att fixa. Jag har försökt ringa försäkringskassan tre gånger men när jag knappat mig i genom flera val och knappat in mitt personnummer säger de att de har hög belastning och att jag får försöka senare.

I eftermiddag ska vi nog försöka vara ute så mycket som möjligt. Kanske blir en tripp till Marcus föräldrar för att sola i deras trädgård och Max kan bada i sin pool som är där (tror vi i alla fall annars vet jag inte var vi har gjort av den).

Max sov till 8.40 imorse men han var vaken en stund i natt och hostade. Han har haft hosta i snart 2 veckor och varit snorig i 1 vecka. Vill aldrig ge sig!

Nu ska jag cykla och posta ett brev. Bara ett försök att nå försäkringskassan igen.....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback