Cykeltur

2010-06-04 22:30:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag hade tänkt visa lite bilder från idag men jag har ont i huvudet så fattar mig kort istället. Vi cyklade till Marcus föräldrar på eftermiddan där även Marcus syster med familj var. Max och N planterade med sin farmor/mormor. Lecakulor var tydligen väldigt roliga =).

Sen åt vi mat där innan vi åkte hem. Max var trött men det tog ändå en stund innan han somnade här hemma. När han hade somnat satt jag och Marcus på balkongen en stund och tittade när solen gick ner bakom hustaken. Jag har även läst ut min bok.

Här bjussar jag på en bild då vi cyklade i eftermiddags.



Marcus och Max

Mer bilder kommer imorn!

Hoppas ni haft en härlig dag =).




Kommentarer
Mamma Russin

Hej gumman..



vilket underbart kort på dina cykel killar..:)



hoppas ni får ett fint kalas och att du får en massa paket, hihi...



Jo Stina har haft tredagars febern, tror vi iaf.. Då blev hon jättesjuk och det satte sig på balansen.. en riktigt otäck historia.. :(



idag är hon superpigg men har ändå 38,4 i feber..



kramrkam

2010-06-05  /  10:06:39  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback