Bröllopsrep och krånglande liten kille

2010-06-07 22:45:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har det övats inför bröllop som vi ska spela på i augusti. Jag är bara med och spelar på en låt men Marcus sjunger och spelar på flera tillsammans med andra. Jag var med en stund på övningen och sen åkte jag för att hämta Max som var med sin farfar. Vi fick mos och korv där innan vi åkte hem. Max var så gnällig när vi kom hem så jag blev tokig!! Till slut fick han en skål med kex och lite russin och så satt vi i soffan med den och tittade på tv. Då var han nöjd.

Vi åkte och hämtade Marcus och gitarren vid 20.15. Max fick åka i pyjamas. Han var ganska trött men höll ändå på att krångla som bara den sen när han la sig. Först skulle han ha täcke men sen skulle han inte ha det och sen skulle han ha det igen. Det tar sån tid för honom också när han håller på och rättar till täcket. När han väl har fått det som han vill ha och lägger sig ner så är det inte helt ovanligt att han är för nära spjälorna så han slår huvudet i. Då börjar han om med allt krångel. Ja ibland skrattar jag nästan men oftast är det bara tröttsamt för man vill ju att han ska somna. Nu har det dock gått snart 1,5 timme sen han somnade och nu längtar jag efter honom....

Jag är fortsatt trött av kiropraktorbehandlingen och jag har haft lite ont i huvudet ikväll och börjar känna mig lite stelare. Men det kunde ju bli så.

Har duschat och ligger nu i sängen med datorn i knät. Inte helt fel =)



Min lilla sötsnoddas (Vi brukar kalla honom för Snoddas). Å va jag längtar tillbaks till de soliga dagarna vi har haft bakom oss.




Kommentarer
Anna

Alexander har varit tokkrånglig vid nattning ett tag. Man vill ju att det ska gå snabbt och smidigt när man väl är där. Tack och lov har jag kunnat lägga honom i sängen som vanligt de två senaste dagarna och gått ut så han har fått somna själv. Gnällande barn är inte det roligaste heller men tur att de för det mesta är underbara. Skulle dock varit enklare om man förstod deras gnäll bättre för dåliga stunder har ju alla :)

2010-06-08  /  06:12:15  /  http://ambi.blogg.se/
Emma - mamma till Meja

Hur många behandlingar trodde kiropraktorn det behövdes för att få ordning på dej?

2010-06-08  /  08:36:51  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Ingela

Ja, visst längtar man tillbaka till solen! Hoppas att den kommer snart igen! :)

2010-06-08  /  09:11:14  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback