Bröllop på toastolen!

2010-06-19 20:28:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Just nu sitter jag på toalettstolen med datorn i knät och tittar på Bröllopsmiddagen på svt.se (eller just nu bloggar jag ju men jag lyssnar iaf på middagen) medan Max badar i baljan. Jag sitter alltså på toalettlocket =).

I eftermiddags åkte vi till mamma och pappa där vi eller rättare sagt jag och mamma tittade på vigseln. De andra var ganska anti och kunde inte förstå hur vi kunde titta på ett bröllop på tv när vi inte ens känner de som gifter sig. Suck för karlar!!

Mamma hade klätt sig i klänningen hon hade på mitt och Marcus bröllop och jag hade tiaran på mig som jag hade när jag gifte mig. Vi drack en jordgubbsdrink och åt tårta. Festligt!


















Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback