28-årsdagen

2010-06-03 22:41:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era grattis =). Det har plingat i telefonen, kommenterats på bloggen och framförallt gratulerats på facebook. Känns nästan som att jag fyller jämnt! Men det är ju som tur är två år kvar tills dess. Jag har dock ingen åldersnoja alls vilket känns skönt. Jag har mycket roligt framför mig i livet.

Denna dag har varit lugn och skön med lagom firande. Jag ska ha kalas för släkten på lördag. Här kommer min 28-årsdag i bilder:



Vackra rosor som jag fått från Marcus och Max



Vi åt lunch på restaurangen som ligger ungefär 200 meter från oss. Jag åt fisk med potatis, rotfrukter och citronsås. Var gott och det var väldigt skönt att slippa laga lunch =).




På väg hem efter lunchen.





I eftermiddags kom min pappa och vi åt tårta. Han jobbar på lördag så han fick fira mig idag istället. Max var väldigt glad över att träffa morfar. Han grät när morfar skulle åka till jobbet (min pappa är lokförare).




Nu på kvällen har vännerna E och N varit här. Jag bjöd på klyftpotatis och fyllda kycklingfiléer och sedan jordgubbspaj till efterrätt. Min mamma var också här en stund.

Det har varit en trevlig födelsedag och vädret har varit fantastiskt! Nu på kvällen har jag suttit och läst på balkongen.

Hoppas ni haft en härlig sommardag =).





Kommentarer
carola

Din dag verkar varit lika bra som vår.

Lokförare, jag är tågvärdinna jag:)



Ang kycklingen vad fyllde du den med?

Jag har noll fantasi när det gäller mat, bra med bloggvänner som man kan få tips av.



Hoppas du har en härlig helg framför dig

2010-06-04  /  06:49:35  /  http://mammacarola.blogg.se/
Anna

Grattis i efterskott! Var inte runt bland bloggarna igår. Ser ut som att du haft en kanonfödelsedag! Skönt att slippa åldersnoja. Själv har jag ett släng av det och får panik av att jag fyller 24 i höst och nästa år 25, haha. Maken har också åldersnoja då han fyllde 28 i år och tycker det är jobbigt med 2 år kvar till 30, hihi.

2010-06-04  /  07:46:23  /  http://ambi.blogg.se/
Nina

massa grattis i efterskott!

2010-06-04  /  11:59:37  /  http://modesida.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback