Packdag

2010-07-02 09:40:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är det verkligen packdag här hemma. Jag har en lååånnngg lista på saker som ska med!

Typiskt att man alltid skjuter upp packningen till dagen innan man ska åka. Jag har i alla fall packat ner handdukar och badlakan =). Max går runt i ett par gamla vita shorts och en lite för liten t-shirt idag för han får inte smutsa ner några kläder som ska med på resan.

Känns lite segt att vi ska tillbringa över 30 mil i bil imorgon när det ska bli så fint väder. Men det leder oss ju till något gott. Jag hade först lite tankar på om vi skulle åkt imornkväll i stället men det är inge roligt att komma fram på kvällen och behöva gå och lägga sig nästan direkt.

Lite roligt ska vi i alla fall gör idag förutom att packa. Max ska få bada i plaskpoolerna och R kommer och gör honom sällskap.

Nepp nu är jag och resväskorna som gäller.....




Kommentarer
Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

TACK för gratulationer nu när lill Tore äntligen kommit till oss :)

Kram

2010-07-02  /  21:09:28  /  http://edvinsmamma.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback