"Mommo"

2010-07-16 10:32:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag precis ätit frukost och strax ska jag börja med maten. Blir tätt mellan måltiderna idag för efter lunch ska vi åka iväg till min mamma och pappas torp och vara där på eftermiddan. Så vi behöver äta ganska tidigt för tanken är att Max ska somna i bilen och innan vi åker.

Max favoritord just nu är "mommo" som betyder mormor. Han kan säga det typ 10 gånger i rad. Och när jag berättade för honom förut att vi ska träffa mormor och morfar idag så log han och sa "mommo".

Just nu spelar Max på sin gitarr och har lite konsert för oss.

Har ni också soligt och fint med lite mer lagom temperatur idag?




Kommentarer
Malin-mamma till Sam och bebis i magen

AH det är konstigt det där, shopping är alltid som bomull för själen! (om allt annat är bra förstås)

2010-07-16  /  13:01:38  /  http://malinsmix.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback