Måndag 26 juli

2010-07-26 20:17:09 ,   Måndagslista
Idag är jag glad för att....

- jag har världens mest fantastiska man som sköter det mesta här hemma när jag inte orkar
- jag hade en härlig kväll på Diggiloo igår
- jag och A planerat inför vårt värdinneskap på bröllop idag och vi har flera bra idéer som ska bli roliga att genomföra. Vi är som barn på julafton =)
- Max är så mysig och go. Just nu sitter han och badar skumbad en meter ifrån mig.
- min nacke och mitt huvud känns bättre idag
- vi äntligen ska ta tag i att börja rensa ur en skänk här hemma och sedan måla den vit
- jag fylls med positiva tankar när jag skriver måndagslistor
-min blogg byter design inom några dagar


Här hittar ni fler måndagslistor!




Kommentarer
Anna

Livet är bra härligt :) Låter som att ni har mkt skoj på g :)

2010-07-26  /  20:27:51  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback