Hello Kittykalas

2010-07-01 22:39:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har Max varit på sitt första Hello Kittykalas hos Stina.

Denna krona i tyg gav Max som present. Han vill kanske att Stina ska bli hans prinsessa =).



Den är köpt på Lindex

Fikat intogs på picnickfiltar vilket var mysigt. Max åt tårta, bulle och massa kakor. Smaskens var det. Sen sprang barnen runt. Max jagade mest fåglar (eller pippar som Marcus sa en gång när han skulle säga pippi i plural). Var ett roligt kalas och Max satt med nappen i mun och vilade i bilen hem.



Max fikar bulle
Max har fått en hello kittypåse =)
Födelsedagsflickan och Max leker "ramla".

Vi stannade till hos mina föräldrar på vägen hem. Jag skulle låna resväskor av dem. Max och jag hade sån tur att de hade gäster och bjöd på korv, potatissallad, linssallad. Perfekt för oss som behövde mat =). Så vi åt där och Max lekte en massa. Bland annat grävde han i sin morfars boulebana och smakade även på gruset.



Max leker på boulebanan (inte dåligt att ha en morfar med en så stor sandlåda)
Mums med mat!
Max och T (en av gästerna som är ett år äldre än Max) lekte med vatten

Jag behöver nog knappast skriva att Max var riktigt trött när vi kom hem och efter en dusch somnade han gott.

Jag har packat lite och nu ska jag läsa bloggar och sen blir det Sex and the city på tv som får avsluta denna dag som vanligt =).

Godnatt på er!





Kommentarer
malin - mamma till sam

Ja visst är sovmorgon underbara! När brukar Max vakna?

2010-07-01  /  22:58:19 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback