Gokväll!

2010-07-31 23:29:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Nu börjar klockan bli mycket och jag har tänkt i tre timmar att jag ska duscha men har fortfarande inte gjort det =). Men jag ska bara skriva detta blogginlägg och sen blir det duschen.

Kan inte skriva så mycket om dagen då den tillbringats med lite hemliga göromål. Men det har varit en bra dag i alla fall.

Ska försöka lägga mig i lite bättre tid ikväll än de senaste kvällarna då det inte blivit läggdags förrän efter 1.

Nu är det mot duschen.... ska bara....

Godnatt på er!


Några bilder på Max som är tagna för ungefär 1 år sen:








Jag har lite funderingar på att lägga upp nån filmsnutt från när Max var bebis. Jag kunde ju inte det där med youtube då så har inte visat några filmklipp från när han var riktigt liten. Är det något som skulle vara intressant?





Kommentarer
Josefin

Jaa, gärna! Det skulle vara jätteroligt att se :-)

2010-08-01  /  00:31:57  /  http://axelssons.wordpress.com
Anonym

Jag ville bara säga att jag har läst din blogg i många år och jag tröttnar aldrig på att läsa om dina dagar.

BRA jobbat, fortsätt.

2010-08-01  /  01:10:07 
Russin

hej hopp..:)



hoppas allt är fint med dig nu, tänker på dig mage.. Så fin han var lilla Maxen, ursötis med en sån liten haka, hihi...



så snygg design du fått här, gillar den massor..



när är det du börjar jobba? vi måste ses något innan och leka lite..:)



KRAM

2010-08-01  /  08:32:21  /  http://enburkrussin.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja, jag vill gärna se :D

2010-08-01  /  09:32:02  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback